Thursday 7 April 2011

Kami sayang mak kami

Baru2 ni mak aku telah dimasukan ke Istitut Jantung Negara(IJN).Doc cakap mak  perlu dilakukan pembedahan dengan segera cz jantung mak agak lemah.2 Injap jantung mak  dikatakan rosak disebabkan jangkitan kuman.Mak  dimasukan wad pada hari isnin dan dibenarkan lakukan pembedahan pada hari rabu.adik beradik aku semua berkumpul sebelum mak  dibawa ke bilik pembedahan.Mase tula aku rase terlampau cedih melihat mak akan dibedah sebentar lagi(mane x nye bedah jantung tu,klau kaki aku x kisah sangat kot.).Sebelum mak masuk kami adik beradik sempat salam mak dan pesan kat mak supaya kuat.(KAMI SEMUA TUNGGU MAK KAT LUAR TAU,MAK CEPAT SIHAT K)

Mak kelihatan takut sangat waktu ni


Mak tengah berlatih cara untuk bernafas


 Katil yang akan bawak mak ke bilik pembedahan

 Mase ni hanye tuhan je la yang tau perasaan aku.Mengucap panjang aku tengok keadaan mak mase ni selepas siap pembedahan







ALHAMDULILAH skrang mak  dah selesai melakukan pembedahan dan dibenarkan kluar dari wad.Lepas ni mak kene selalu brulang ke IJN untuk buat terapi plak.Kami anak2 mak smue bersyukur cz mak dah beransur pulih.(KAMI SAYANG MAK SANGAT)....

No comments: